Hyvät lounaspaikat 2016?

Helsinki ja lähialueet.
Uuden vuoden alennukset jopa -43%
Kiinalaisen uuden vuoden kunniaksi alennukset jopa 43%
elreino

Re: Hyvät lounaspaikat 2016?

ViestiKirjoittaja elreino » Ma Kesä 05, 2017 11:00 pm

Itse syön päivävuoroissa yleensä lounaispaikoissa aina, poikkeuksena tynkäpäivävuorot johon saatan ottaa eväät.
Ongelmaksi muodostuu eväiden kanssa, kun autossa ei ole mikroa eikä jääkaappia mihin laittaa maidot ja rahkat. Muutenkin tuntui hönöltä lähteä selkärepun kanssa töihin.
Olen vissiin vähän kermaperse kun en kyllä viitsi töissä syödä mitää hiilarivoileipä skeidaa ta eines shaissea.
Ja autossakin on epämukava syödä.
Jotenkin katkaisee kivasti työpäivän, kun pääsee autosta 20min ajaksi pois.
Yleensä lounas buffasta tulee maksettua 7,50-9,50euroa ja saa salaattipöydän ja maitoa ruokajuomaksi.
Koen sen terveellisemmäksi vaihtoehdoksi.
Laskin että syön 3-4krt viikossa buffassa, niin vuodessa uppoaa noihin fyrkkaa 1700-1900euroa. Hesessä kävin viimeksi kolme vuotta sitten, kun oli huoltsikalta kerennyt buffa loppumaan. Partahöylä kepappiin(7euroa) sorruin viimeksi helmikuusssa, kun sain ennakon vieraalla paikkakunnalla ja noutoaikaa oli viereiseen osoitteeseen 25min.
50centin eväitä en ole vielä koskaan osannut tehdä, aina tuppaa menemään 2-5 euron väliin joten olen todennut buffat kokonaistaloudelliseksi vaihtoehdoksi itselleni.

veikko
Site Admin

Re: Hyvät lounaspaikat 2016?

ViestiKirjoittaja veikko » Ti Kesä 27, 2017 3:24 am

Omien eväiden hinta nousee äkkiä jos ne on vähänkin erikoisempaa. Halvat eväät on yleensä ruokaa jota tehdään isoja määriä kerrallaan.
Ex-Helsinki

Palaa sivulle “Uudenmaan keskustelut”