Megtax-mittari

Helsinki ja lähialueet.
Uuden vuoden alennukset jopa -43%
Kiinalaisen uuden vuoden kunniaksi alennukset jopa 43%
Palkkionmetsästäjä

Re: Megtax-mittari

ViestiKirjoittaja Palkkionmetsästäjä » Ma Loka 31, 2016 6:51 pm

Tuossa megtax käyttöohje, kelaohje sivu alkaa 16...http://www.taksihelsinki.fi/sites/defau ... 122014.pdf

levakaaryle

ViestiKirjoittaja levakaaryle » Ma Loka 31, 2016 9:53 pm

Tuossa megtax käyttöohje, kelaohje sivu alkaa 16...http://www.taksihelsinki.fi/sites/defau ... 122014.pdf
Eipä tuolta vastauksia löydy. Mielestäni huollossa sanottiin reilu vuosi sitten, että ei pystyisi 0 kuittia tulostamaan megtaxilla.
Viime aikoina on kuitenkin useamman kerran käynyt niin, että asiakas ei meinaa suostua lähtemään, ellei saa 0 kuittia.
Yksi mummeli sanoi, että joku toinen kuski oli sanonut että kaikista mittareista saa 0 kuitin.
Noh, printtasin kopion kela laskutus kuitista niin pääsin eroon mokomasta :D

Palkkionmetsästäjä

ViestiKirjoittaja Palkkionmetsästäjä » Ma Loka 31, 2016 10:16 pm

Itsellä ei tuollaista mittaria ole...Siis mistään mitään tiiä...
Mutta eikö onnistu kun painaa>Stop> ja kohdassa omavastuun maksutapa> käteinen> syötä 0000>enter> kirj...(voi riittää merkitä yksi(0) nolla...

Mitaxissa tulostaa aina kelakyydeissä jaetunmaksun ov;n, oli se 0 tai 25€, pitää siinäkin ov;n kohdalla 0- näppäillä, sen jälkeen tulostaa vielä autoilijan kappaleen...
Tai jotta menee varsinaisen hankalaksi, mitax tulostaa ensin autoilijan kappaleen ja viimeiseksi asiakkaan kappaleen...maksutapakyselyssä>0-painamalla ohittaa asiakkaan kappaleen...enivei... :D

johelin

ViestiKirjoittaja johelin » Ma Joulu 05, 2016 12:06 am

0-kuitti tulee, kun valitsee OMAV -> OMAVASTUU 0,00 -> KIRJ

Mielestäni ainakin vähän aikaa sitten tulostin yhden.
Asemapaikka: Hki

johelin

ViestiKirjoittaja johelin » Ma Joulu 05, 2016 12:13 am

Kävin päivittämässä Megtaxin HTD:llä. Muutoksina ainakin pitkät ajovuororaportit ovat loppuneet, maksupäätteestä tipin syöttö on siirtynyt ennen kortin valintaa, joten asiakkaan voi antaa itse valita maksukortin debit/credit-puolen. Hyvä muutos, sillä osa asiakkaista selvästi arastelee sanoa credit ts. paljastaa elävänsä velaksi.

johelin

ViestiKirjoittaja johelin » Su Joulu 25, 2016 4:49 am

Lähimaksu on ilmeisesti tulossa käyttöön Megtaxeissa, kunhan saavat korjaukset tehtyä. Vielä ei ainakaan toimi, jos maksunvälittäjänä on Teller.

johelin

ViestiKirjoittaja johelin » Ke Maalis 01, 2017 1:21 pm

Nyt toimii lähimaksukin, jo ainakin muutaman viikon on ollut.

Hyvä mittarijärjestelmä tällä hetkellä, mitä nyt kuitit edelleen tulostuvat liian nopeasti peräkkäin.

gedu

ViestiKirjoittaja gedu » Ma Maalis 13, 2017 6:03 pm

Osa autoilijoista on ilmeisesti päättänyt kärsiä omavastuun omasta pussista. Vaimo kulkee irroitetulla (IRR tunniste kortissa), mutta omavastuun vaativalla kortilla tällä hetkellä. MexTax autoilijat eivät tunnu osaavan mittarinsa käyttöä siis.

Itse jos olen sattunut olemaan kyydissä mukana olen tehnyt itse mittarin käytön, niin ei jää sentit saamatta. Toki olen ensin kertonut olevani itsekin taksikuski ja osaavani MegTaxin metkut

Palaa sivulle “Uudenmaan keskustelut”