Suurin tippi?

Ei paikkakuntiin sidottu taksikeskustelu.
Uuden vuoden alennukset jopa -43%
Kiinalaisen uuden vuoden kunniaksi alennukset jopa 43%
veikko
Site Admin

Suurin tippi?

ViestiKirjoittaja veikko » Su Tammi 10, 2016 11:16 am

Itse en koskaan mitään mahdottoman isoja tippejä saanut. Siinä 10e luokkaa varmaan ollut suurin yksittäinen.
Ex-Helsinki

TheDevilHimself

Re: Suurin tippi?

ViestiKirjoittaja TheDevilHimself » Ma Tammi 11, 2016 9:15 am

Perjantaina olisin saanut tippiä 51,80€.
En ottanut kuin 1,80€.

veikko
Site Admin

ViestiKirjoittaja veikko » Ma Tammi 11, 2016 10:42 am

Mikset ottanut koko rippiä? :D pois liian juurissa tms?
Ex-Helsinki

TheDevilHimself

ViestiKirjoittaja TheDevilHimself » Ma Tammi 11, 2016 11:57 am

No kun en mä tehnyt juurikaan mitään ihmeellistä, että olisin sen ansainnut.
Metsästettiin vaan venäläiselle Porsche(700hv)-miehelle akkukaapeleita yöllä. 48,20 + parkkihalli maksu 1€. Ja joku nakkikätkö Ala-Tikkurilan Shelliltä. Autonsa oli seissyt kolme viikkoa kentällä ja apuvirranantajilla oli n. 20 tapausta jonossa ennen häntä. Ja aikataulu painoi päälle.

Tietenkin piti ¨vähän¨ extra varovainen olla venäläisen kanssa , se meni juuri niin kuin mä etukäteen arvelin.
Se ei yhtään malttanut odottaa käynnistämisen kanssa vaan alkoi heti sahaamaan 10 sekunnin välein vaikka mä sanoin että ¨Älä tee mitään, odota...¨ Lähtihän se sitten käyntiin jollain seittemännellä yrityksellä...

Sitten kun mä en Mersun päässä ollut kerennyt vielä kaapeleita irrottamaan niin se oli jo Porschen päässä lyömässä kaapelin päitä yhteen. Onneksi ei kerennyt kun mä parkasin, tajusi sitten itsekin. Eli noitten kanssa on välillä vähän niin kuin lasten kanssa; valvo koko ajan äläkä päästä silmistäsi. Ja oleta ettei se tajua mitä sanottiin vaikka siltä yrittää näyttää. Ja vaikka tajuaisikin niin ei tottele. Mä raaputin sille tuulilasinkin ettei se sokeana lähde. Jostain syystä ne pitää joskus suomalaisia vähän yksinkertaisina.

Seuraava vastaava oli jo harhailemassa vastaan ennen ulosajo puomia :lol:, mutta kun se ei ymmärtänyt enklantia ja mulla ei ollut niitä kaapeleitakaan niin mä häippäsin paikalta...

hkitk

ViestiKirjoittaja hkitk » Ma Tammi 11, 2016 2:53 pm

Metsästettiin vaan venäläiselle Porsche(700hv)-miehelle akkukaapeleita yöllä. 48,20 + parkkihalli maksu 1€. Ja joku nakkikätkö Ala-Tikkurilan Shelliltä. Autonsa oli seissyt kolme viikkoa kentällä ja apuvirranantajilla oli n. 20 tapausta jonossa ennen häntä. Ja aikataulu painoi päälle.

Tietenkin piti ¨vähän¨ extra varovainen olla venäläisen kanssa , se meni juuri niin kuin mä etukäteen arvelin.
Se ei yhtään malttanut odottaa käynnistämisen kanssa vaan alkoi heti sahaamaan 10 sekunnin välein vaikka mä sanoin että ¨Älä tee mitään, odota...¨ Lähtihän se sitten käyntiin jollain seittemännellä yrityksellä...

Sitten kun mä en Mersun päässä ollut kerennyt vielä kaapeleita irrottamaan niin se oli jo Porschen päässä lyömässä kaapelin päitä yhteen. Onneksi ei kerennyt kun mä parkasin, tajusi sitten itsekin. Eli noitten kanssa on välillä vähän niin kuin lasten kanssa; valvo koko ajan äläkä päästä silmistäsi. Ja oleta ettei se tajua mitä sanottiin vaikka siltä yrittää näyttää. Ja vaikka tajuaisikin niin ei tottele. Mä raaputin sille tuulilasinkin ettei se sokeana lähde. Jostain syystä ne pitää joskus suomalaisia vähän yksinkertaisina.

Seuraava vastaava oli jo harhailemassa vastaan ennen ulosajo puomia :lol:, mutta kun se ei ymmärtänyt enklantia ja mulla ei ollut niitä kaapeleitakaan niin mä häippäsin paikalta...

Et tehnyt mitään ihmeellistä? :shock:

TheDevilHimself

ViestiKirjoittaja TheDevilHimself » Ma Tammi 11, 2016 4:52 pm

Et tehnyt mitään ihmeellistä? :shock:
No en. Mittari raksutti kaapeleiden irroitukseen asti. Sai 30€ panttia vastaan Shelliltä.
Jos olisin myynnyt omat siviilikaapelit (jossain vaiheessa oli listalla kun ei kaapeleita löytynyt h-asemilta aluksi)
sille niin olisin kyllä ottanut sen 50€ lisää...

veikko
Site Admin

ViestiKirjoittaja veikko » Ma Tammi 11, 2016 9:15 pm

Kyllä mä öisin ottanut ton jälkeen sen tipin kokonaisuudessa vastaan. :) tuskin tuntui Porsche miehen lompakossa ja kun pääsi vielä aikaisemmin lähtemään versus mitä olisi joutunut muuten apuvirtaa odottamaan.
Ex-Helsinki

vizintin

ViestiKirjoittaja vizintin » To Tammi 14, 2016 4:14 am

50e. Rento juoppolalli kaverinsa mökille.Sopimusajona 100e kohteeseen ja perillä lätkäs tassuun 50e setelin ku olin niin vitun hyvä jätkä joka ei ollut niin paskanjäykkä ku kuskit yleensä :D
Jokainen kyyti on matka

TheDevilHimself

ViestiKirjoittaja TheDevilHimself » Ke Tammi 20, 2016 11:11 pm

Kerran olisi hotelli Syvälammessa maksettu huora.
Mä join vaan kahvin. Ja tuo oli tosi tarjous ¨mukavalle miehelle¨.

TheDevilHimself

ViestiKirjoittaja TheDevilHimself » Ke Tammi 20, 2016 11:12 pm

Kerran olisi motelli Syvälammessa maksettu huora.
Mä join vaan kahvin. Ja tuo oli tosi tarjous ¨mukavalle miehelle¨.

Palaa sivulle “Yleinen taksikeskustelu”