Museotaksit?

Ei paikkakuntiin sidottu taksikeskustelu.
Uuden vuoden alennukset jopa -43%
Kiinalaisen uuden vuoden kunniaksi alennukset jopa 43%
toitsuboitsu

Museotaksit?

ViestiKirjoittaja toitsuboitsu » Ti Helmi 07, 2017 10:05 am

Mitäs mieltä jengi on näistä?

Stadissa pyörii ainakin se 99-saab ja nyt on näkynyt vanha hienokuntoinen Cedrickin. Jos olen samalle tolpalle tuon saabin kanssa osunut, niin se on yleensä revitty sieltä ajoon jo ennen paalulle pääsemistä. Asiakkaat ilmeisesti pitävät.

Sinällään itselleen oikeastaan aika se ja sama, mutta fb-ryhmässä haaveillaan turpaanvedosta ja kumien puhkomisesta. Jos laki tuon mahdollistaa, niin minkäs teet.

Mariini

Re: Museotaksit?

ViestiKirjoittaja Mariini » Ti Helmi 07, 2017 11:34 am

Katsellu täältä maakunnasta samaa, että kannattais ehkä pitää matalampaa profiilia kommenteissa, vaikka harmittaiskin.

Pari pointtia:
- Jos teilläpäin on ongelmaa saada kuljettajia ees tavalliseen autoon, mitä se on 30v ritsaan?
- Ergonomia, automaattivaihteisto,(?) ilmastointi kun kesä koittaa
- Halvempi hinta vrt tavallinen taksi//kuljettajan palkka provikka
- Kilometrit tekee tehtävänsä... Aina.
Varsinkin kun niitä on melkoisesti jo pohjalla.

Ainoa järkevä teko vois olla kun yks näytti rekisteritietojen osalta olevan yksityiskäytössä. Verottaja/vak.yhtiö/poliisi?

Mutta pääpointtina, eiköhän tuossa arki tule vastaan jos tulis vielä oikein mukavan lämmin kesä. Karuimmillaan sinä hetkenä jos tapahtuu kolari, silloin aletaan miettiä oliko se % alennus vrt tavalliseen taksiin kannattava kun vanhasta rieskasta leikataan jonkun lasta/isää/äitiä pois takapenkin kohdilta. Valitettavasti. :|
Kankaanpää

toitsuboitsu

ViestiKirjoittaja toitsuboitsu » Ti Helmi 07, 2017 1:10 pm

Varmasti on jengiä joka ei astu noihin ollenkaan, mutta ainakin se saab näyttää olevan erittäin himoittu jos se on vapaana. Eiköhän se kuka tuollaista ajaa, tiedosta puutteet vrt. nykyautoihin ja sama asiakkailla. Eihän sinne kukaan ketään pakota, ei asiakkaaksi eikä kuskiksi. Mä en usko, että alennus on se suurin syy miksi noihin mennään vaan fiilis.

jenkula

ViestiKirjoittaja jenkula » Ti Helmi 07, 2017 2:33 pm

Viime viikolla olin baarikierroksella ja hyppäsin TTP-990 kyytiin.Hyvin se pelittää ja kortilla maksoin.

veikko
Site Admin

ViestiKirjoittaja veikko » La Helmi 18, 2017 5:45 am

Poliisi on yöllä pysäyttänyt tämän keskustassa.
Ex-Helsinki

veikko
Site Admin

Re: RE: Re: Museotaksit?

ViestiKirjoittaja veikko » La Helmi 18, 2017 5:45 am

Viime viikolla olin baarikierroksella ja hyppäsin TTP-990 kyytiin.Hyvin se pelittää ja kortilla maksoin.
Ihan mielenkiinnosta, oliko millainen korttipääte?
Ex-Helsinki

jenkula

ViestiKirjoittaja jenkula » La Helmi 18, 2017 11:25 am

Jaaa-a.Olin kyllä kaljassa,mutta en niin kovasti kuitenkaan.Pin-koodin kuitenkin näppäilin siihen ja maksu meni hienosti semmoselle kuin,Nordicflite oy Ltd

toitsuboitsu

ViestiKirjoittaja toitsuboitsu » Su Helmi 19, 2017 11:37 pm

Mistä syystä se pysäytettiin?

Mun mielestä koko ongelma on oikeasti olematon, enkä ymmärrä miksi jotkut käyvät ilmeisesti uhittelemassa tolpalla saabistia. Mä en omassa kassassani saabin vaikutusta huomaa millään tapaa. Kaikki vuorolistan mukaiset autot eivät kuitenkaan ole ajossa ikinä, joten yksi saab kammella on ainakin itselle ihan yhdentekevä asia. Ala kun muutenkin perseraiskataan vuoden päästä täysin, jolloin loppuu myös omat ajelut viimeistään.

veikko
Site Admin

ViestiKirjoittaja veikko » Ti Helmi 28, 2017 1:56 am

Kuva

Poliisi ei aijo sakottaa museotakseja.
Ex-Helsinki

veikko
Site Admin

ViestiKirjoittaja veikko » Ti Helmi 28, 2017 1:58 am

Kuva