mikä tänään vituttaa

Ei paikkakuntiin sidottu taksikeskustelu.
Uuden vuoden alennukset jopa -43%
Kiinalaisen uuden vuoden kunniaksi alennukset jopa 43%
Mariini

Re: mikä tänään vituttaa

ViestiKirjoittaja Mariini » Ke Helmi 22, 2017 9:54 am

Aa, no tää selventi jotain jo. Mutta se ilmeisesti vaatii syvää integraariota ts kokonaisvälityksen ja maksupäätteen purun keskukseen, me ollaan täällä laidoilla vaan kelassa... :roll:
Kankaanpää

TheDevilHimself

ViestiKirjoittaja TheDevilHimself » Ke Maalis 01, 2017 7:04 pm

Vituttaakin vähän, mutta enimmäkseen hämmästyttää. Nimittäin joidenkin maahanmuuttajataustaisten uudet säännöt alalle.
Ja nyt ei ole ollut kyse niistä joidenkin parjaamista etelän kavereista joita Suuri Tietosanakirja vielä ainakin 60-luvulla kuvaili huolettomiksi ja lapsenomaisiksi vaan enemminkin Suuren ja Mahtavan ja edesmenneiden satelliittiensa edustajista.

Tämä mikä hämmästytti kerran oli se, että oli tilattu kaksi taksia keskustan ravintolalle yksi ilta ja minä siinä ensimmäisenä paikalle saavuin. Kohta tuli kupuvalo loistaen toinenkin. Mä ihmettelin itsekseni että mitäs tuo tässä norkoilee ja kysyinkin onko se tilattu. No olihan se kuulemma. Mä kysyin että miksi sulla on valo päällä jos sut on tilattu. Kuulemma asiakkaat ei ymmärrä että se on nyt se tilattu auto jos on kupu pimeänä.... Luulevat varatuksi... Mä kysyin että etkös sä nyt sitten juurikin ole varattu kun sut on tähän tilattu. Loppu logiikoita mä en jaksanut painaa mieleeni ja asiakkaatkin tulivat.

Sitten siihen harmittavampaan. Vaihdetaan kaistaa takaata punaisissa valoissa että päästäisiin nopeammin tyhjälle tolpalle. Tosin sillä edellytyksellä että tehdään kielletty kääntyminen seuraavassa risteyksessä. Mulla kupu loistaen ja todennäköisyys suuri että olen sinne samaan menossa LAILLISTA reittiä pitkin. Ollaan siis viimeisessä paikassa missä filungin voi toteuttaa. Ei tällä muuten väliä, mutta siitä ei saa jäädä kiinni. Ei poliisille, saa sakot. Mulle, koska silloin VARASTAT MULTA. Noin yleisesti, alkaa meno menemään hurjaksi jos pitää koko ajan ajaa filunkireittejä koska Sergei saattaa toteuttaa omia visioitaan sujuvasta liikenteestä, juuri ennen tolppaa tai sinne johtavalla ainoalla sallitulla reitillä. Muutoin mulle ihan sama miten elinkeinoaan riskeeraa kaupungin yössä kunhan ei jää kiinni MULTA VARASTAMISESTA. Eikä mulle kelpaa selitykseksi että ¨En mä voi tietää minne sä olet menossa....!¨ Mun pitää mielestäni pystyä laskemaan sen varaan ettei mua pakoteta kilpa-ajoon jos ollaan samoissa valoissa. Täytyy ottaa huomioon se mahdollisuus että samaan paikkaan tähdätään. Kun se selviää ihan 50m matkalla, kunhan valot vaihtuu. Mutta tärkeintä on siltikin ettei jää kiinni MULLE.

Laitanko videon?

Tupu

mikä tänään vituttaa

ViestiKirjoittaja Tupu » Ke Maalis 29, 2017 9:48 am

Suhteellisen uskomaton tilanne eilen. Rekka kääntyy verkkokauppa.comilta Tyynenmerenkadulle. Itse vien asiakasta Länsiterminaaliin. Rekalla on jäänyt joku koukku ylös, ja se nappaa sporien virtakaapeleihin/johtimiin kiinni. Huomaan sen, ajattelin kuitenkin että rekkakuski huomaa sen ja pysäyttää. Ei huomannut, ja kohta kaapelit napsahtivat poikki. Ja minä suoraan alla asiakkaan kanssa. Hirvee ryminä kun rupes tulemaan tavaraa niskaan.KuvaKuva

Sent from my iPhone using Tapatalk

200cdi

ViestiKirjoittaja 200cdi » Ke Maalis 29, 2017 4:15 pm

Suhteellisen uskomaton tilanne eilen. Rekka kääntyy verkkokauppa.comilta Tyynenmerenkadulle. Itse vien asiakasta Länsiterminaaliin. Rekalla on jäänyt joku koukku ylös, ja se nappaa sporien virtakaapeleihin/johtimiin kiinni. Huomaan sen, ajattelin kuitenkin että rekkakuski huomaa sen ja pysäyttää. Ei huomannut, ja kohta kaapelit napsahtivat poikki. Ja minä suoraan alla asiakkaan kanssa. Hirvee ryminä kun rupes tulemaan tavaraa niskaan.KuvaKuva

Sent from my iPhone using Tapatalk
Oho, otan osaa. Mulle kävi samoin vuosia sitten, tosin silloin hkl:n jätkät tiputtivat kaapelit mun auton päälle. Onni onnettomuudessa oli, että silloin oli heinäkuu ja sain ruikutettua veholla että pitäisivät autoa pajalla viikon. Parasta oli, että korjaus ei mennyt liikenne-, vaan vastuuvakuutuksen, joten alvia ei tarvinnut maksaa. Oli kiva ylimääräinen kesäloma

TheDevilHimself

ViestiKirjoittaja TheDevilHimself » La Huhti 01, 2017 6:48 pm

No tuossa joku aika sitten kun ne leikkelivät tuossa Mäkelänkadulla niitä puiden oksia varaten vasemman kaistan touhulleen niin siellä ylhäällä keikkunut hortonomi jostain syystä päätti pudottaa semmoisen kohtuu kokoisen oksiston siihen keskikaistalle jota juuri ajoin. Etäisyyttä ehkä 35-40m. Että kiitosta vaan. Siinä joutuu äkkiä katsomaan mahdollisuudet äkkipysähdykseen/kaistanvaihtoon/ylirymäyttämiseen....

Palaa sivulle “Yleinen taksikeskustelu”