Taksiblogit

Muut kuin taksiaiheiset kekustelut.
Uuden vuoden alennukset jopa -43%
Kiinalaisen uuden vuoden kunniaksi alennukset jopa 43%
veikko
Site Admin

Re: Taksiblogit

ViestiKirjoittaja veikko » To Joulu 01, 2016 10:31 am

Itse tilasin männä viikolla cittarin verkkokaupasta ruokaostokset kotiovelle. 42 artikkelia, vain yksi puuttui. HeVistä ei moitittavaa, pakatun lohifileen päiväys hyvä. Muovikasseista 4 kpl ei veloitettu, tämä oli pääasia :D :mrgreen: Toimitusaika sovitusti, keli oli huono, todettakoon. Kohtelias ja sutjakka kuski. Suosittelen palvelua ja voisin hyvinkin tottua siihen, tilauksen teko netistä riittävän selkeää huolimatta aivan liiasta valikoimasta makuuni. Huonona puolena voisi todeta Keskohinnat sinänsä, kaikkihan pitäisi saada vastikkeetta :lol: Länsi-Hki.
Täytyy itsekin testata jossain vaiheessa tuota k-kaupan ruuan verkkokauppaa. Mä luulen että varsinkin tuossa etukäteen tilaamisessa ja sitten tilauksen noutamisessa voisi olla ihan hyvin kasvuvaraa kiirellisten ihmisten osalta tai lapsiperheiden. Toivottavasti Lidl alkaisi myymään ruokaa verkossa, aluksi edes noutona.

Tuossahan voisi olla jollekkin tilauskeskukselle ja siihen kuuluville takseille ihan hyvä bisnes, roudata netistä ostettua ruokaa kaupasta ihmisille?
Ex-Helsinki

Palaa sivulle “Muut aiheet”