Mitä jatkossa, eli 1.7.2018 jälkeen?

Muut kuin taksiaiheiset kekustelut.
Uuden vuoden alennukset jopa -43%
Kiinalaisen uuden vuoden kunniaksi alennukset jopa 43%
Aaron

Mitä jatkossa, eli 1.7.2018 jälkeen?

ViestiKirjoittaja Aaron » Ma Syys 26, 2016 10:47 pm

Laittakaapa kolleegat bisnesideoita kehiin, millä olisi mahdollisuuksia menestyä! Eli mitä hyviä ideoita olette kuulleet auton takapenkki keskusteluissa. :mrgreen: Tai vaikka ihan omia tai kavereittenne ideoita. Kaikki ideat tervetulleita, vaikka nyt vähän huonommatkin.

Saabnisti

Re: Mitä jatkossa, eli 1.7.2018 jälkeen?

ViestiKirjoittaja Saabnisti » Ti Syys 27, 2016 3:20 am

Ei tule nyt juuri mitään omaa bisnesideaa mieleen, joten copypastean vain tämän :mrgreen:
Nyt kun olen asiassa päässyt vauhtiin niin työkkärissä kehtasivat ehdottaa minulle että alkaisin yrittäjäksi. Kyllä, voisin alkaa työllistämään turvapaikanhakijoita. Tämän haluaisin vielä tehdä. Turvapaikanhakijat saavat tehdä työtä oltuaan 3kk suomessa. Palkka (banaanit) maksettaisiin joka työpäivän päätteeksi klo 22 siwan roskiksesta. Kielimuuri estää heitä kitisemästä. Tuntiveloitus Neekeri Kaivuu Oy:n taksan mukainen 52euroa tunti / heiluva fiskarssin lapio. Enhän minä voi maksaa palkkaa rahana. Menettäisivät vielä tukensa. Sitäpaitsi korvamerkittyä karjaa on paha verottaa kun niillä ei verokorttiakaan ole.

Suomea pitäisi jokaisen osata 2 sanaa. Fiskars ja Perkele. Pistolapiot kouraan ja peltoa kääntämään. Ahkerin työmies palkitaan kolmioleivällä, joka samasta siwan roskiksesta löytyy. Siinä on somalialaista talkoohenkee. Paskaa kääntelemään vain, sen osaavat, jopa talojaan siitä rakentavat. Ehkä lautasetkin. Jos joku tekee mun idealla miljoonia niin siitä vain. Saa vapaasti käyttää omanaan. Minä en ole niin perso rahan perään. Miksi pitäisi? Minulla on jo kaikkea, myös paskaa nurkissa.
Asemapaikka: Tanpere
Taksismi on sairaus.

Palaa sivulle “Muut aiheet”